"צג עליתה" מפעילה מערך טכנאים מיומן, העובר הכשרות מקיפות בכל תחומי ציוד החומרה. החברה נותנת שירות תמיכה ותיקון באתר הלקוח.

תנאי חוזה השירות:

  • "צג עליתה" מתחייבת לאמנת שירות (SLA )ברמת NBD)   next business day)
  • אזור כיסויי גיאוגרפי לשירות:

– גבול צפוני עד חיפה
– גבול דרומי עד באר שבע.
– גבול מזרחי עד ירושלים.
– לאזורים נרחבים יותר יינתן שירות בתוספת תשלום
– השירות בתחומי הקו הירוק בלבד.
-שירות באתר המצריך סיווג ביטחוני ינתן בתוספת תשלום.

שעות פעילות המוקד:
 ימים א'-ה' בין השעות 00:17-00:8
פתיחת תקלה עד השעה 00:15 תיחשב לאותו יום עסקים.

חומרה וטיפול בתקלות:
-" צג עליתה" מתחייבת להחזיק מלאי חלקי חילוף לכל דגם של שרת, המקבל שירות באתר הלקוח.
 החלפת דיסקים קשיחים תעשה על ידי שליח .
 -כל תקלה באשר היא ושליחת טכנאי תטופל לאחר איפיון טלפוני של תומך שירות מקצועי של " צג עליתה".
– לצורך פתיחת תקלה בטלפון יש לתת לנציג השירות את המספר הסיריאלי, המופיע על גבי דבקת השירות המודבקת על השרת.
– פתיחת תקלה תיעשה במספר טלפון 03-3735123 בשעות הפעילות.

תפריט
דילוג לתוכן